TEKLİFİSTE

Arama - hedef kitle

E-Ticaret Çözümleri

E-Ticaret Çözümleri

E-ticaret ile mağazanız kapalı olsa bile dijital ortamdaki şubeniz sürekli açıktır. E-ticaret'e yönelik getirdiğimiz farklı çözümler ile kime nasıl...

Hizmetler

İçeriğe Git
Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama

Markanız için hazırladığımız Dijital Pazarlama stratejisinde Hedef Kitle analizlerinizi en iyi performans ile yaparız. Rekabet Analizi (SWOT) ile m...

Hizmetler

İçeriğe Git
İnternet Reklamcılığı

İnternet Reklamcılığı

Tüm dünyada ve bununla paralel olarak Türkiye'de reklamcılık dünyası değişiyor, internet hem iş hayatını hem de pazarlama iletişiminin yöntemlerini...

Hizmetler

İçeriğe Git
Viral Kampanyalar

Viral Kampanyalar

Viral bir kampanyamızda içeriğin özgürce, olabildiğince çok paylaşılmasını sağlıyoruz. Temel ve ilk amacımız budur. Viral kampanyamızın aksiyona...

Hizmetler

İçeriğe Git
Instagram’dan Youtube’a Alternatif: IGTV

Instagram’dan Youtube’a Alternatif: IGTV

Instagram, dün düzenlediği lansmanda uzun süredir üzerinde çalıştıkları video paylaşım platformu olan IGTV’yi tanıttı.

Facebook Yerel Seçimlere Hazır

Facebook Yerel Seçimlere Hazır

Facebook geçtiğimiz günlerde ‘‘Politikacılar ve Devlet Kurumları’’ sayfasını Türkçe hale getirerek kullanıma açtı.

Sosyal Medyanın Firmalar Açısından Önemi

Sosyal Medyanın Firmalar Açısından Önemi

Sosyal medyanın firmalar için sunduğu faydaları anlamak, bu platformları en verimli şekilde kullanabilmek için önemlidir.

Dijital Pazarlama ve Dijital Pazarlama Yöntemleri

Dijital Pazarlama ve Dijital Pazarlama Yöntemleri

Dijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemlerinin dijital kanallar ve araçlarla birleştirilerek hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaşılmasını sağlayan stratejilerin bütünüdür.

Sosyal Medyada Hedef Kitle Belirleme

Sosyal Medyada Hedef Kitle Belirleme

Hedef kitlenizi belirleme sürecinde bu faktörleri göz önünde bulundurarak, daha etkili ve odaklı bir sosyal medya stratejisi oluşturabilirsiniz.

E-Ticaretin Önemi

E-Ticaretin Önemi

E-ticaretin önemi gün geçtikçe artmaktadır çünkü birçok avantajı vardır. İşletmeler için, fiziksel mağaza maliyetlerini azaltırken daha geniş bir müşteri tabanına erişim imkanı sunar.